Followers

May 23, 2009

Satu Permulaan


Di sini segalanya bermula...


agak lame raseny aku idam2kn nk ade blog sndri...tapi biase la xde masa n kelapangan mcm yg aku dpt hari ni...ptg ni pn lepas angkat kain mak aku (jgn pk jahat, kain di jemuran la!) dr pagi dok kemas umh mcm ank dare, terdetik lak di hati aku untuk mencuba ringan2 tangan ngan bende alah ni. Mgkin ada kisah yang blh aku kongsikan ngan sape yg suke berkongsi, aku kalau bab berkongsini memang suke, bkn sb ape, sb JIMAT...


Mesti ada org yg sdg mencebik aku bile aku ungkapkn jimat ni...bkn utk sape pn utk dia juge satu hari nnt...takut woo...klu mak dia demand bkn2 nnt. mane aku nk gagaukan nnt? tau la ank nme mcm artist. Hantaranny pn mst nk same la ngan artist 2. Ape2 pun hidup mesti diteruskan. kurangkan sengketa dan terus nikmati dan kecapi segala bahagia di sekeliling kita. hargai mereka yang tersayang!! Benci segala permusuhan!! Sayang TUHAN!!

No comments: