Followers

May 26, 2009

Muaz si Demam

Pagi tadi terasa berat gile kepale ni, maklum la orang demam. Ikutkan hati nak je aku ponteng keje hari ni...Dengan hidung tersumbatnya, cendol wane ijau 2 jangan cite la mmg bayak pny, kalau xdikesat mau sampai ke lantai panjangny...Eeee...Yek!!...(Bakal menantu sape la ni??).Kan best klu demam2 mcm ni ada org tlg picikan kepale ni...lagi2 tangan anak pak cik Sulaiman tu, ntah tgh wat ape la dia skrg ni?? sepanjang aku demam ni aku dh nampak dh mase depan aku dgan dia nnt...dia ni kuat membebel rupenye, kalah mak nenek, aku yg berdenyut2 kat kepala terus merebak ke telinga, punya lah bisa bebelan dia 2. Tp mak aku kate org mcm ni pandai jage laki, mulut je tajam hati baik betulkn Bulat??Dalam demam-demam aku g gak keje,alhamdulillah keje xde la byk sangat. semua dapat aku siapkan hari ni...Harapan aku supaya esok aku akan sihat aku nak jumpa Bulat aku Malam sabtu ni, xsabar raseny...Dari gambar2 yang dia MMS aku tengok dia dh makin kurus...cian bulat aku catuan makanan dia kat sana. Xpe yang penting JIMAT....

No comments: