Followers

May 25, 2009

Samad Jr.

Photobucket
  • Ini la sepupu2 aku. Kalau mlm2 minggu aku xdok umah 2 aku kuar ngan die org ni la...yg sebelah aku 2 Amru sebaya aku, anak bomoh. Kire ketua la jugak, dia la planer kite org, cakap je ke mane nk pg, xkire mlm ke siang ke pagi ke kite org redah je. Skrg ni dia keje kat Pejabat Tanah Daerah Petaling sbg Pembantu Pegawai Tanah. Kire semua jenis tanah la dia tau, tanah gambut, tanah liat, tanah pamah, air tanah nak buat samak pn dia boleh watkan. n sape2 yg slalu lari xcukup tanah jumpa la ngn dia.
  • Sebelahny pulak Fuad, agak pendiam orgny tp bile dia bukak mulut ayat2 falsafah yg terpancut keluar dr mulut dia, pernah mengalami kemalangan ngeri yg hampir meragut nyawa dia. Alhamdulillah tuhan masih panjangkan umur dia. Sekarang dia di UiTM kat Penang lg abiskan sem yg dia xamik mse kemalangan tempoh hari...
  • Jajak, anak Pak Lang aku dulu abang dia Kerul geng kite org, pas kawen trus xkuar dh takut bini marah, pas 2 dia plak join kte org. pandai nyanyi, kire Juara Karaoke la ni. Baru habis Dip. kat UiTM Jengke.
  • Ni pulak Yazid, ank mak, manje ni...pompuan yg kapel ngan dia mmg untg, dicurahkan dengan kemewahan. tp dia rugi sb duet pokai. Suke plan bukan2, bab pujuk-memujuk, puji-memiji bagi kat dia, mmg ayat manis. Ujg bln 6 ni dia abs la blaja kat IKBN Bkt. Mertajam, gud luck bro...

No comments: