Followers

Apr 4, 2011

semuanya cun saja...

wajah-wajah kesayangku

hujung minggu lepas aku pergi menonton Cun! dengan umi aku (cik Pah) dan cik Asma, filem ni pun bagi aku memang cun, umi aku memang seronok malam tu. sebelum tengok cite ni kite orang beli dulu bekalan apa yang patot. nk beli popcorn jemu pulak last-last beli je jajan-jajan n air yang ada kat dalam JJ. aku tau umi suka shushi aku saje je beli 1 set besar oleh sebab nampak macam menarik je susun atur dia dalam bekas plastik tu. pas bayar kat kaunter kite orang cari la tempat duduk untuk makan shushi tu same-sama...

.

umi : As, makan la meh sedap ni...
cik Asma: tak pe la mak cik saya tak biasa makan bende ni...
umi : meh la rasa sikit, macam ketupat palas je rase dia
(aku garu-garu kepala... same ke?)
umi : rasa la cikit walid dulu selalu beli... sedap ni...
muaz : saye makan ni sedap ni ada macam-macam rupa. ha yang tu ikan awakkan suka makan ikan...
cik Asma: sy rasa satu je...
muaz : amik la yang ada ikan tu...
cik Asma: tak mau la...
muaz : tak pe la yang tu umi yang mkan abiskan...
umi : gulp...yang ikan tu makan last skali la...
muaz : nape?
umi : mentahkan ikan tu? kang tak jadi makan yang lain-lain ni...
muaz : ye la tu nak makan...ke?.....haha..

kenyang ke cik Pah?

kamu kenapa tak makan?

sebenarnya time ni cik Asma sedang sedih sebab family dia akan berpindah ke Terengganu keesokkan harinya. untuk hiburkan hati dia aku bawak dia tengok cite ni. ternyata tidak menghampakan...
jom pulang, ayok anta anak dare orang balik lewat malam, selamat dapat lesen besar sebab bawak big mama so hantar lewat pon tak kene marah...

sebelum pulang layan lirik lagu ni:

Lirik Lagu Cun Selalu Remy Ishak dan Maya Karin (OST Cun)

Aku Suka Bila Kau Ketawa
Kau Buat Aku Senyum Ke Telinga

Aku Suka Bila Kau Tersipu
Merah Muka Hendak Sembunyi Malu

Aku Disini Dengan Kamu
Kalau Boleh Biar Selalu
Kerna Kau Kini Ada Dalam Hatiku

Hanya Kau & Aku Sentiasa
Pedulikan Apa Orang Kata
Kita Berdua Sama Saja
Hanya Ingin Cari Bahagia
Aku Jumpa Waktu Kita Bersama

Buangkan Tisu Basah Airmata
Pimpin Tanganku Untuk Selamanya

Jangan Biarkan Hati Kamu Resah
Kasih Aku Temu Percayalah

Hanya Kau & Aku Sentiasa
Pedulikan Apa Orang Kata

Kau Dalam Diri Ku Selalu }
Engkaulah Yang Aku Mahu } 2x

Hanya Ingin Bersamamu… } 4x
Hanya Ingin Bersama Kamu….




1 comment:

mu'az said...

aku menulis bukan untuk bermusuh, aku menulis bukan kerna nama aku menulis bukan kerna sesiapa... aku menulis hanya ingin meluahkan apa yang aku rasa. aku tak burukkan siapa-siapa dalam blog aku aku tak ganggu sesiapapun. sila jangan gangu hidup aku wahai anoymous...