Followers

Mar 14, 2011

SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG

sunyi je hari ni...
hand phone aku xberjoget pon arini.
hari ini genap 1bulan aku jadi tunang orang
dan hari ini cik Asma mula melangkah ke usia yang baru.
hadiah apa la yg istimewa yg nk aku bagi kat dia tengah2 bulan ni.(cek tabung syling aku)
hadiah mgkin aku postpone ujung blan ni. tp aku ingat aku nk mskkn sesuatu utk cikAsma esk. pastu mkn same2.maybe xde la romantik sgt. tp juz sbgai tanda terima kasih aku kat dia yg faham n sabar dengan sifat aku yg kadang2 aku sendiri xfaham.
sejak kenal sampai sekarang aku suke dgn sifat sederhana yang ada pada diri dia. Semoga kamu menjadi seorang wanita yang solehah sayang...
semoga kamu dipanjangkan amalan kebaikkan, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan kamu dunia akhirat.
terima ksih atas segala pengorbanan kamu sayang...
semoga Allah merahmati kamu.

No comments: